altΑν αρχίζετε τώρα και δεν έχετε καμιά απολύτως προηγούμενη εμπειρία είναι φυσικό να αισθάνεστε πελαγωμένοι. Οι άνθρωποι δυσκολευόμαστε να αντιμετωπίσουμε καινούργιες καταστάσεις και να επιλύσουμε καινούργια προβλήματα γιατί απλά δεν τους αφιερώνουμε τον χρόνο που τους αναλογεί. Αν εγκαταλείψετε την αντίληψη του «εδώ και τώρα» και αφιερώστε λίγο παραπάνω από τον χρόνο σας στο νεογέννητο site σας τα πράγματα αυτόματα θα γίνουν απλούστερα.

 


Επιλογή ονόματος
Πως σε λένε;.....

Η επιλογή του ονόματος (domain) είναι το πρώτο βήμα, που όμως δεν είναι πάντα τόσο εύκολο όσο φαίνεται, διότι υπάρχει περίπτωση να είναι ήδη κατοχυρωμένο από κάποιον άλλον.
Βάλτε την δημιουργικότητα και την φαντασία σας σε δράση, υπάρχουν σίγουρα διαθέσιμα ονόματα που σας ταιριάζουν και περιμένουν την έμπνευση σας.

Μερικές πρακτικές συμβουλές:
• Διαλέξτε ένα όνομα μικρό σε μήκος που να σημαίνει κάτι να είναι εύκολο να το θυμάται ο επισκέπτης, ώστε να μπορεί να το πει στους φίλους του, η να μπορέσει να το ξαναβρεί αν θελήσει.
• Με δεδομένο ότι θα είναι γραμμένο με λατινικούς χαρακτήρες, θα πρέπει να μην υπάρχει αμφιβολία για το πως πρέπει να γραφτεί
• Να δίνει μια πρώτη ιδέα για το περιεχόμενο του site ή να κεντρίζει το ενδιαφέρον.
Προσοχή όμως.
Σκεφτείτε να επισκεφτείτε ένα site που λέγεται spor και να βρεθείτε αντιμέτωποι με ένα κατάστημα που πουλάει σπόρους για τσουκνίδες!

 


Τίποτα δεν αξίζει περισσότερο από μια ωραία ιδέα παρουσιασμένη με δημιουργικό τρόπο



Παρουσίαση
Έρωτας με την πρώτη ματιά....

Η πρώτη εντύπωση είναι και η σημαντικότερη.
Μελέτες δείχνουν πως τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα είναι τα κρίσιμα για να μείνει η να φύγει ο επισκέπτης μας.
Η πρώτη σελίδα πρέπει να προϊδεάζει τον επισκέπτη για το περιεχόμενο του site, την αισθητική της εταιρείας, να δείχνει ευχάριστο και φιλόξενο δηλαδή εύκολο στην περιήγηση.
Αφού κερδηθεί το πρώτο στοίχημα, στην συνέχεια ο επισκέπτης πρέπει να ανταμειφθεί.
Ένα έξυπνο site βοηθά τον επισκέπτη του να βρει εύκολα και γρήγορα αυτό που ψάχνει, με μια σωστή δομή.

Περιεχόμενο
Έχω πολλά να σου πω....

Μια σελίδα που δεν ανανεώνεται ποτέ, στην καλύτερη περίπτωση δείχνει έλλειψη ενδιαφέροντος, στην χειρότερη δημιουργεί τον συνειρμό ότι "το μαγαζί μπορεί και να έχει κλείσει...."
Πολύ συχνά ο λόγος που δημιουργεί κάποιος ένα site είναι για να παρουσιάσει το βιογραφικό του, την δουλειά του, τις δράσεις του, τις φωτογραφίες του κλπ. Για να έχει όμως λόγο ένας επισκέπτης να επιστρέψει χρειάζεται να περιμένει να συναντήσει κάτι καινούργιο και ενδιαφέρον.

Ποιός είναι ο λόγος ύπαρξης του δικού σας site;
Αν οι στόχοι σας είναι πολλοί οφείλετε να τους διαχωρίσετε με σαφήνεια.
Μην ξεχνάτε : ένα site με μεγάλη επισκεψιμότητα, εκτός από την προώθηση των υπηρεσιών σας, μπορεί να δημιουργήσει προϋποθέσεις για κάποιο πρόσθετο έσοδο.

Δυναμικά εργαλεία στα δικά σας χέρια.
Τα στατιστικά του site σας, είναι δυνατό εργαλείο στα χέρια σας και σας βοηθά να παρακολουθείτε τι ενδιαφέρει τους επισκέπτες σας και τι όχι, δηλαδή πόσο χρόνο παραμένουν και ποιές σελίδες προτιμούν.

Τα email επικοινωνίας είναι ένα σημαντικό σημείο που πρέπει να προσέξετε. Σας έχει τύχει να αφήσετε ένα μήνυμα σε κάποιον τηλεφωνητή και να μην πάρετε ποέ απάντηση;
Κάντε το καθημερινή συνήθεια και ο τρόπος επικοινωνίας σας θα αλλάξει για πάντα.